Najlepšia vec aká sa vám môže stať ako fotografovi je, že niekto povie aké sú hrozné tie fotky.

// //

S odstupom času sa pozerám na fotky z Nového mesta nad Váhom ako na dosť slabé. Za pár fotkami si určite stojím ale väčšina je naozaj hrozných takže som začal rozoberať dôvody prečo som zlyhal.
 
Dám pár dôvodov aby sa vám nestalo niečo podobné.

  1. už moja klasika, zasrané lacné odpalovače ktoré ma nechajú v štychu skoro vždy a všade.
Toto sa dá odstrániť jednoducho len to bude drahé :)

  1. Nemožnosť si rozmiestniť blesky kde som potreboval lebo som sa bál že mi ich niekto pozhadzuje.
Budem sa musieť cez to preniesť a v najhoršom prípade oželiem nejaký ten lacný čínsky blyskáč lebo normálny blesk tam nedám ani za svet :)

  1. Najväčšia kravina bola nasadiť blesk na foťák a s tým fotiť, tým pádom umrelo svetlo :(
Podľa mňa najhardkorovejšia kravina zo všetkých čo som v ten deň vyviedol aj keď som ho skúšal hoc ako nakláňať ale nulové výsledky a stačilo len použiť jeden blesk z ruky na tom skvelom odpalovači, myslím že by to fungovalo o 100 % lepšie a neblýskal by som len prach v hale :(

  1. V hale sa nás tlačilo strašne veľa a ja som sa bál fotiť skadiaľ som chcel že by som moc zavadzal.
    Nabudúce máte smolu! Dúfam že ma za to zavadzanie nezabijete ale budem sa snažiť nezavadzať zas až tak moc :)


  2. Prvý krát som bol fotiť nejakú väčšiu akciu s „nula“ skúsenosťami.
    Je to skrátka niečo úplne iné ako fotiť niekde na spote kde si spravím všetko tak ako potrebujem. 
     
    Takto by som teda zhrnul tú moju „skoro“ (pár foto sa mi páčilo) fotokatastrofu a
    sľubujem vám že nabudúce budú moje fotky nie o 100 % lepšie lebo to je podľa mňa málo, ale oveľa viac.


    Ešte raz ďakujem každému čo moje hrozné fotky pomenuje tým správnym menom, lebo keď vás stále len chvália tak vám progres vyfučí z hlavy a ste v prdeli :)


Pages