Na výlete s deckami :)

// //


Na výlete s deckami

Na pozadí tohto výletu bolo vela dohadovačiek, ani sa mi moc nechcelo ale Fabi ma prehovoril asi o 22 00 večer nech idem že budú fasa spoty, tak som sa nakoniec rozhodol že pojdem aj bez velkých Ujov skejťákov :) dobre že, počasie už nepraje poriadnemu street skateboardingu, Žiaľ !!! Ráno cesta vlakom ani neviem ako, som ju celú prespal. Decká tam zatiaľ trepali kktiny a spolucestujúci sa na nich slušne zabávali. V podstate tak isto prebehla aj cesta domov. Vďaka Fabimu sme si mohli Viedeň konečne užiť aj ináč ako hľadaním spotov. Nieje nad domáceho ktorý vám ukáže kde si bezpečne a v kľude zajazdiť, takže nabudúce len sním :) vďaka zime sa nekonali žiadne vraždy, taká pohodička až na 9 v metre, kde sme jazdili asi hodinu a až na konci nás prišiel vyhodiť Ujček z metra :) Veľká preveľká škoda Repkovho hardflipu,ten ma prekvapuje stále čím viac, ešte o ňom budeme veľa počuť, je to talent !!!
KONEC.




Pages