Ako som vo Viedni objavil Ameriku :)

// //

Zas a znova výlet do Viedne. Tento krát zostava skoro žiadna, ale plán bol začať fotit Fabiho profil pre Skaterock.cz. Ranná pohodička vlakom do Viedne.
Po vystúpení sme si dali pred stanicou S.K.A.T.E. (teda né Ja ,len chaloši), Fabimu sa nejak pokazil budík :) prvý spot sme našli priamo pred stanicou, menšie vypustené jazierko v parčíku.
Pecka spot na rozjazdenie, chlapci si tam dávali v „pidi“ rádiuse nejaké srandy, najviac išlo Kikinovy.
Fabi dorazil o štvrť na 12, to sme boli dohodnutý na 10 00, že nás bude čakať :)
 
Prvý naozajstný spot boli krásne 7 s railom, neskutočne fotogenický spot, FAKT.
Fabi sa pokúšal vrátiť hadr, asi hodku sa slušne hádzal o zem.
Nechápem, inokedy ho má tak do 3 pokusov.


Odtiaľ smer, že úplne nenormálne sídlisko s úplne nenormálnym ihriskom a inými srandami. Tam konečne Fabi vrátil hadr do „bazénu“.
Menší konflikt sešn ukončil, každopádne keby mi niekto začal skejtovať pod oknom kde mi spí krpec, tiež by som vás vyhodil, a nie tak slušne ako ten Rakúšan :)


Presun k naj ideálnejšiemu spotu aký asi existuje, mega 6ky s múrikom asi 1,20 vysokým, no sen každého skejtera :) Repka dal 50-50 a nejaký Fabiho kamoš si dal ukážkovú držku jak sviňa, takže každého čo to videl prešla chuť na múriku jazdiť.
Ďalší Kus sa pokúšal o ss heel, slušné pokusy. Ostatný „ghetoboys“ počúvali nejaké „nigga pecky“ s ájpodu a tvárili sa.


 Vtedy som objavil tú Ameriku, doteraz som ostril s tým tilt-shiftom na slepo (áno, čítate správne) na SLEPO a zrazu som zistil ten naozajstný spôsob ako sa to má, stačí si nastaviť ostriaci bod tam kde chcete ostré, a šup, rozvieti sa bodka že „OSTRÉ“, ináč som niekedy niekde čítal že Nikon takú srandu má, ale nikdy som to neriešil lebo kto by už ostril na manual keď nemusí, Nie? No aj tak som tupelo :).

 Ešte ma tam upútal taký krpec asi 13-14 rokov. Vracal pekný fs pop ale bol nejako hanblivý tak sa mu do cesty vždy priplietol nejaký trúba čo aj tak nič nedal, najviac nejaký polský bratm, ktorý bol celkom určite v minulom živote „kamikaze“ a dával strašné šupi na zem skoro z každého miesta odkiaľ skočil :)


Posledný spot bol pri nejakej veľkej fontáne, nič moc, tu už len nejaké srandy a pomálinky cesta na stanicu. Vo vlaku padli ešte nejaké hlášky aby sa mali decká na čom smiať, spravil som aj najlesiu fotku s celého dňa (ten most, keby náhodou:)) a šup domov.
 Tento krát sme mali najlepšie spoty, akurát chýbali nejaký „vracači“.
 Ešte jedno konštatovanie, celý deň som sa trepal s tým mega ťažkým ruksakom a za celý čas som nevytiahol nič iné ako ten tilt-shift :) nebudem trepať 15 kg na chrbte zbytočne ?
Hádam už raz tá Viedeň výde poriadne.

Pages