Colors of flatground

// //

V jeden januarový krásne zasnežený večer ma napadla fotka kde som použil modrý a červený gélový filter na blesk. Od nápadu po hotovo doma za počítačom neprešla ani hodina.
Zapáčilo sa mi to,  a tak som sa rozhodol, že odfotím skatovú sériu.

1/250s f/2.8 ISO320 
1/250s f/2.8 ISO320

Prisahám, že som to od nikoho nezobral so zámerom fejkovať.
Objednal som poriadnu sadu filtrov a začal špekulovať nad farebnými kombináciami.

Fotilo som vždy ako som mal možnosť, takže dlho...pol roka.
Na začiatku som 2 blesky rozmiestnil z prava aj lava aby bol vidieť dostatočný kontrast.
Nakoniec som skončil už len s jednou farbou blesku na siluetu (blesk za modelkou :D) pretože mi raz jeden blesk neblyskol a ešte viac sa to priblížilo mojej predstave 
Chcel som minimalistické fotky s minimom postprocesu v photoshope.

Najviac mi pomohol Paco Sibyla keď behal ako foto asistent aj skater.
Samozrejme velké dík patrí aj ostatným chalošom na fotkách Marek Janoušek, Richi Eliáš, Dominik Ryšavý.
Dík a sorry za moje klasické halušky s blyskáčmi... isto máte radi moje hejty na všetko :)

Najväčšie dík patrí Nikonu za support a možnosť fotiť najlepšou technikou.
Použil som D5, D700, D3200, blesky SB 700 a SB 5000.
Pri fotkách dávam iba exif lebo každá jedna sa dá odfotiť fullframom aj apsc foťákom.
Nakoniec chcem poďakovať Redbullu.



    Marek Janoušek 1/250s f/2.8 ISO500 
    Paco Sibyla .  1/250s f/2.8 ISO200 Túto sme fotili 4x. Uspokojil som sa až pri zeleno zelenom bonelesse. 
   Paco Sibyla 1/200s f/2.8 ISO100 
    Paco Sibyla  1/30s f/2.8 ISO400 
    Dominik Ryšavý 1/80s f/2.8 ISO3200 

Richi Eliáš 1/200s f/2.8 ISO100

Farby sa mi natolko páčia že som Strespezovi stvoril moje prvé video s fotiek.



Pages